Ben jij fit genoeg?
Doe de test!

We krijgen vragen over het niveau van onze CrossFit trainingsprogramma’s. Doe hieronder de online test en kijk welk programma het beste bij jouw niveau aansluit. Ben eerlijk! CrossFit gaat over je sterke én zwakke punten. Niemand wordt geboren als Rich Froning.

Ik ben een

Mijn skill level is

Weightlifting / powerlifting (uitgaande van je 1rm in /kg)

  • Shoulder press
  • Push Press
  • Push Jerks
  • Split Jerks
  • Bench Press
  • Deadlift
  • Snatch
  • Power Snatch
  • Squat Clean
  • Power Clean
  • Clean & Jerk
  • Front Squat
  • Overhead Squat

Gymnastics (uitgaande van een unbroken set)

  • Ring Muscle ups
  • Strict Pull ups
  • Pull ups (alle varianten)
  • Chest to bar Pull ups
  • Strict handstand push ups
  • Kipping handstand push ups
  • Ring dips
  • Pistols
  • L-sit (seconden)
  • Handstand walk (meter)
  • Toes to bar

Conditie

  • 12 min run (meter)
  • Max. unbroken doule unders
  • 2000m row tijd (minuten)

Weightlifting / powerlifting (uitgaande van je 1rm in /kg)

  • Shoulder press
  • Push Press
  • Push Jerks
  • Split Jerks
  • Bench Press
  • Snatch
  • Power Snatch
  • Squat Clean
  • Power Clean
  • Clean & Jerk
  • Front Squat
  • Overhead Squat

Gymnastics (uitgaande van een unbroken set)

  • Ring Muscle ups
  • Strict Pull ups
  • Pull ups (alle varianten)
  • Chest to bar Pull ups
  • Strict handstand Push ups
  • Kipping handstand Push ups
  • Ring dips
  • Pistols
  • L-sit (seconden)
  • Handstand walk (meters)
  • Toes to bar

Conditie

  • 12 min run
  • Max. unbroken doule unders
  • 2000m row tijd (minuten)

Ons advies

Het programma met de uitslag naar het hoogste percentage past waarschijnlijk het beste bij jouw niveau. Het is geen bindend advies en we starten jouw programma altijd met een testweek. Het is belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij het programma. Start je met bijvoorbeeld het gevorderden programma en blijkt dit toch niet helemaal aan te sluiten dan kun je altijd kosteloos van programma wisselen.

Veel gestelde vragen

Wat als ik een aantal skills nog niet beheers?

De RxGUIDE trainingsprogramma’s worden onder andere gekenmerkt door een testweek. De resultaten uit deze test geven de coaches een beter beeld van jouw level. Blijkt hieruit dat er bepaalde zwaktes zijn welke verder moeten worden geoptimaliseerd dan zal hiermee rekeningen mee worden gehouden in de opmaak van het persoonlijke trainingsprogramma.

 

Ik heb niet alle materialen in mijn box om sommige oefeningen te doen?

Mocht dit het geval zijn, dan is dit op zekere hoogte geen probleem. Sommige oefeningen zijn goed vervangbaar. Wil jij je echter specifiek ontwikkelen dan zal je op een gegeven moment deze skill toch elders moeten gaan ontwikkelen. Je kunt bijvoorbeeld alleen beter worden in rope climbs, door deze ook daadwerkelijk te gaan doen. Middels de chat functie in de app is dit makkelijk te overleggen met je coach

Wat als ik tegen een blessure aanloop?

Afhankelijk van de ernst van de blessure zal er bepaald worden hoe hier omheen kan worden getraind. Stilstaan is achteruitgang. Je programma zal hier dus op worden aangepast.

Krijg ik een voedingsprogramma?

We adviseren je! De nadruk ligt echter op het trainingsprogramma. De ontwikkelingen rondom een voedingsprogramma zijn wel gaande.

Staat jouw vraag hier niet tussen?

Bekijk het complete overzicht van veel gestelde vragen.